Beställ e-postutskick från HPI om du vill att vi skickar ut välkomstmejlet till deltagarna. I e-postutskicket ingår även 2 påminnelser till de som ännu inte besvarat sin enkät. E-postutskick debiteras enligt prislista.



När enkätlänken aktiveras visas ett nytt val "Beställ e-postutskick från HPI". För att beställa e-postutskick krävs en deltagarlista med e-postadresser. 



Rubriker med * är obligatoriska att fylla i.


  1. Ämne*
    Ämnesraden i mejlet

  2. Text*
    Texten i mejlet. Vi kompletterar e-postutskicket med korrekt enkätlänk.

  3. Datum och tid för E-postutskick*
    Det datum och tid du önskar att e-postutskicket ska skickas till deltagarna. Vi ber er sätta ett datum minst 5 arbetsdagar framåt. Förutsatt att allt är korrekt i beställningen kommer e-postutskicket gå iväg det datum du valt.

  4. Påminnelse 1 och 2 (ej obligatoriskt)
    Ämne, datum och tid för eventuella påminnelser.

  5. E-postadress till ansvarig hos er*
    Ange en kontaktperson antingen hos er eller hos kunden som blir mottagare om deltagare väljer att svara på e-postutskicket. Ofta brukar svaren på e-postutskicket röra frågor som vi på HPI inte kan svara på till exempel tidsbokning, avbokning mm så genom att ange en kontaktperson får ni dessa frågor/information direkt.
  6. Mottagare för kopia
    Ange en eller flera e-postadresser som du önskar ska få en kopia av samtlige e-postutskick som görs från HPI. Vi rekommenderar att du lägger till dig själv, så du kan vidarebefordra det mejl du får om någon deltagare hör av sig och deras mejl fastnat i tex skräpposten.

  7. Skicka test e-post
    Vi rekommenderar att du gör ett testutskick till dig själv för att se hur mejlet kommer att se ut när det skickas till deltagarna. Observerar att mejlet kan se olika ut i olika e-posttjänster.


Beställ slutligen e-postutskicket.