Administratören för Arbetsgivarkontot lägger till användare och accesser

Du som administratör bestämmer vem/vilka medarbetare hos er som ska ha tillgång till Arbetsgivarkontot, samt vilka accesser respektive medarbetare ska ha. 


Du når Användare via menyn.



Lägg till användare

Klicka på knappen Lägg till användare (se bild ovan). Knappen ersätts med fält där du fyller i aktuellt personnummer och e-postadress, samt tilldelar önskade accesser. Avsluta med att klicka Spara. 


Inbjudan skickas via e-post

Varje ny administratör och användare som läggs till på ert Arbetsgivarkonto får ett mejl med information om att logga in på Plustoo.com och slutföra registreringen.



Komplettera uppgifterna vid första inloggningen

Vid första inloggningen på Plustoo.com får både du som administratör, och även samtliga användare, komplettera med Förnamn, Efternamn och eventuellt Mobilnummer, samt markera att ni tagit del av avtalet innan ni klickar Spara.


Här visas också vilka accesser som tilldelats.



Redigera användare och accesser

Klicka vart som helst på raden för den användare du vill redigera. All info fälls ut. Klicka Redigera, gör önskade ändringar, och avsluta slutligen med att klicka Spara.