Freshdesk är en tjänst för smidig supporthantering
Som en del i vår
ständiga strävan att ge dig en bättre support, hanterar vi kundsupport i tjänsten Freshdesk ( www.freshdesk.com ).
Hur gör detta en skillnad för dig?
Bäst kontaktar du support genom att skicka e-post till oss på nya adressen support@hpinordic.se, och vårt supportsystem skapar automatiskt ett ärende för dig. Du kommer också att informeras om våra svar och statusändringar till ditt ärende via e-post, och du kan också skicka in dina svar direkt.
Första gången du skickar oss en supportfråga, kommer du få ett e-postmeddelande med instruktioner för aktivering för att logga in på vår supportportal på http://support.hpinordic.se. Efter aktivering kan du kontrollera status eller lägga till kommentarer till dina supportfrågor.
Vi arbetar aktivt med
att uppdatera vår supportsida med vanliga frågor och lösningar i vår
kunskapsbas, som hjälper dig att hitta lösningar via guider och instruktioner.
Vi lyssnar på dig
Vi strävar efter att ge
dig en fantastisk supportupplevelse med varje fråga, och dina kommentarer
hjälper oss att komma dit snabbare.
Det kommer ske att vi skickar ut undersökningar
som du betygsätter din supportupplevelse med oss regelbundet.
Om du har några tvivel eller funderingar kring vår supporttjänst, vänligen skicka oss ett meddelande på support@hpinordic.se. Vi uppskattar din feedback.
Se till att ofta besöka vår supportsida på http://support.hpinordic.se